Witaj świecie !


Cześć,

Jeżeli to czytasz jest mi bardzo miło. Niedawno skończyłem 32 lata. Do tet pory wszystko mi się układało. Nie planowałem niczego, brałem od życia to co mi dawało i tak mijały mi dni i lata. Jednak dziś odczuwam jakąś pustkę. Brak czegoś. Trochę czasu mi zajęło aby zrozumieć czego mi brakuje.

Czy odkryłem co to jest? Wydaje mi się, że tak. Czas wziąść życie w swoje ręce. Czy mam marzenia? Oczywiście, że tak, jak każdy z nas chcę być szczęśliwy. Super normalnie jak odkrycie Księżyca. Każdy chce być szcześliwy tylko, że dla każdego z nas oznacza to co innego.

Co to oznacza dla mnie? I tu jest gwóźdź programu. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Zawsze uwarzałbym, że wcześniej czy poźniej będę wiedział czy jestem szczęśliwy czy nie. Mam żonę i córkę, fajne mieszkanko z widokiem na morze. Mieszkam w przyjemnym kraju jakim jest Italia. Mam pracę i kasa zawsze jest na koniec miesiąca. Jednak… Nie czuję się szcześliwy. Czegoś mi brakuje. Nie jeste osobą, która narzeka. Tzn. nie do końca. Narzekam, jestem Polakiem a My Polacy mamy to we krwi 🙂 Jednak narzekanie dla mnie to bodziec do działania, bodziec do zmiany. Czasami zajmuje to dłużej niż krócej ale ważne, że działa.

Ten blog będzie pokazywał jak próbuję, wróć, jak zmieniam się 🙂

To mój pierwszy wpis. Jeżeli doczytałeś do tego miejsca brawo dla Ciebie i dla Mnie.

Do zobaczenia wkrótce.

Pozdro600

Kyrtap

 

Autor: Kyrtap

Początkujący blogger w wieku prawie chrystusowym, szukający swego miejsca w sieci. Mieszka w słonecznej Italli, która czasami przyprawia go o ból głowy.

Skomentuj

